Dealaren

Nu är det webdesign igen och jag har gjort en deal med läraren. Jag behöver inte styra allt på min tidnings hemsida via css-koder ! Istället ska min hemsida som kommer innom kort vara helt styrd av dessa skit-koder. Jag vet nog inte vad jag har gett mig in på... Fatta vad datorns språk är komplicerat när man väl kommer in på de banorna..

Annars så är jag lite förkyld nu. Haft cup i heljen och det gick sissodär, ska inte tänka på den då får jag bara damp av personliga skäl. Men det är innebandy match ikväll och det ska bli kul, fast jag måste skriva en labbrapport. Måste fråga Barbro om jag kan göra en deal med henne och får lämna in den på onsdag istället.

Vad roligt jag har det egentligen, sitter här och skriver om alla mina dillemman... Förlåt om jag tråkat ut er och tagit upp er dyrbara tid. Amanda


Kommentarer
Postat av: moster maud

Du tråkar ALDRIG ut pp

2008-02-11 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0