Engelska lekka.. Dålig fantasi på rubbe !

Nu är det engalska och vi ska snart sticka och snacka i halvklass.. Jag sitter vid Mattias data och det går jättelätt att skriva på den.. Igår var det innebandy match och vi loosade med 3-2. Sällan vi loosar jag blir ganska besse men det var faktiskt otur igår. Vi har alltid otur.

Nu är det nära, Whovalley väntar på torsdag. Dit ska jag åka med min käre morfar och min käre labbpartner Annika, det ska bli kul!  Nu är Magnus och opererar bort sin systa i munnen. Sooft !

Min förkylning blir inte bättre. Det märsks inte att jag så 7k men jag känner det. Med en grov hosta om nätterna härdar jag dagarna.

Dag trettiosju: Förkylningen pågår fortfarande: jag vet inte om jag pallar mer. Jag känner hur de tar över min hjärna. Bakteriena asså.

Dag förtioåtta: Nu är jag äntligen friskus..

(Jag har inge liv, jag vill döö, emooo)
Ärrå..

Måste gitta nu jao :D Höres Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0