I väntan på mys_eve91

Ja, nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att evelinus.blogg.se ska dyka upp. Jag filosoferar och tänker på allt den kvinnan har genomgått. Skitsnygg_tjej91hette na på lunar en gång i tiden. Gullhönan. Numera går hon under nicknamet EWLI.

Jag kanske ska ta min relation med henne från början...

Hon var först ut. Den fjärde maj föddes hon med brutet nyckelben en risig vårdag 1991. Kort därpå kom jag den 12 juni och tillsammans inträdde vi dopet i våra för långa helterneck klänningar. Bahytter hade vi också, det var modernt på baby-tiden. Sedan dess har jag kännt den människan (kusinen). Jag vet inte vad som gick snett i hennes uppväxt men det är nåt som inte står rätt till hos henne. Det är det som gör henne så special-edition. 

image123 

Nu kom ungen så jag måste ägna lite tid åt na =D

Amanda


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men hörru kussen, jag fattar inte hälften av vad ni skriver om!??!! Hur ska man läsa era bloggar om ni inte skriver forn-svenska? Vad har hänt medan jag bott utomlands?? Hur lär man sig det här nya språket??????

;) Kram

2008-02-21 @ 00:28:13
URL: http://annacecilia747.blogg.se
Postat av: ewe

haha du måste börja skriva på forn svenska för att cilla ska greppa nått verkar de som =D men iaf.. vem är hunken på bilden ? =O

2008-02-22 @ 18:23:15
Postat av: tessan

HAHHAAHAHAHAHAH sällan ni två xD

2008-02-22 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0