Kimpans photoshop skills

Jag vill bara tacka Kimpan i min klass som har kirrat bilden på bloggen. Hon gjorde den på typ 2 röda. En sån djuriskt skillad tjej det där är!

Ja, men i alla fall så har man åkt till gubben igår. Innan det hade jag innebandyträning och det var 7 hela personer där!! Ooooo..... Alla var asdegiga och ingen var på g. Så det var med andra ord en ganska soft träning.

Annars ska jag klippa mig idag efter skolan och jag vet inte hur. Antingen kommer jag hem grinandes- som förra gången - eller så kommer man med inte ett hårstrå förändrat. Då drar jag nog gråten så att det blir lite change i min vardag.

Höres jao! Amanda

Kommentarer
Postat av: Moster m

Hoppas du blev nöjd med klippningen/puss

2008-02-26 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0