Kiss och bajs

Hej alla små neger-snasar!

Nu sitter jag på moderns jobb och har ganska tråkigt. Man måste passa sig för chefen, för att han kan bli galen om han ser att jag sitter vid dotan här. Och då får mamma kicken och då har inte vi råd att köpa mat och då svälter jag ihjäl och vi får hårlöss för att vi inte har råd med schampoo. Efter det kommer lössen käka upp min huvud-svål och mumsa upp min hjärna då dör jag ännu mer. Så njä.. det är bäst att passa sig för bossen.

Ska träna snart men jag är lite rädd för att jag har skippat så många träningar så jag kommer att suga. Jag kommer att bli den personen alla skriker "KRYYYP" åt när jag ramlar. Jag kommer att vara den personen som avstår från springningen och få torka allas svett med min nytvättade snusnäsduk. Jag kommer att bli den eländiga person som alla spottar sina snorlosker på för att de ser inte att jag existerar. Nä, ska biffa upp mig till sommaren, tills säsongen drar igång.

Men shit, jag läste igenom vad jag hade skrivit och det var verkligen som om man ville spy. Jag har inget liv som sitter och refererar hur jag myttar att jag kommer bli behandlad. ÅH! Dax att sluta nörd förklara sig själv hela tiden.

Bye for now // Noerden Amanda Sten

Kommentarer
Postat av: moster maud

Ja du Mandis, ibland är livet en dans på rosor
(som i Vemdalen) o ibland bara "vanlig vardag"
men nu var du väl för
pessimistisk (men rolig som vanligt) Puss

2008-02-19 @ 20:48:17
Postat av: Styvmor

Hur kan du få löss om du redan har dött? Skärp dig.

2008-02-20 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0