Min vise fars sanna ord

Hej nu sitter jag här igen. Efter en opeppad vecka är det återigen fredag och jag har hunnit med mycket. Feber, simma 80 längder under order av Bill Falk, bokat in en Vemdalensresa, hållit tal om att jag föddas tvåkönad, haft tränings verk, käkat två semlor innom loppet av 10 min m.m.
 
Appropå min grymme gympa-lärare så har jag hört att han har mördat en tjej. Men det kan ju bara vara ett rykte så jag berättar inga detaljer. Men jag personligen skulle inte bli förvånad om det är sant.
 
Jag har också blivit en miljövän som tänker börja protestera och bojkotta nedhuggning av träd och utsläpp av koldioxid. Det var en snubbe som höll föredrag för naturare om hur illa det låg till med miljön. Jag var hel inne på vad han sa och han snubben hade fått mig att bli veggie och värsta feministen och cyklist och en som plockade skräp på gatan. När jag kom hem talade min vise fader om att det inte var nåt fel alls på miljön och jag blev genast mitt rätta jag igen. 

Jo men det var väl allt för den här gången, jao. Amanda 

Kommentarer
Postat av: moster maud

Tur att du har en klok far som talar dig till rätta för VI vill ha dig som du är!!! (det räcker ju redan md alla dina "fixidéer") PUSS

2008-02-09 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0