Potatisnäsa

Hej! Ja, gårdagens rackartyg vart inte riktigt som önskat. Jag och Eve var aspeppad på att hitt på nå men det var någnting som gick snett. Eller vi kanske inte hade planerat vad vi skulle göra riktigt så det var bara att loda runt på stan och sen drog vi hem till vår gamle classmate Paughter (Petter). Sedan kom mamma och hämtade polarlördags-nissarna Freddie och hennes homie då passade vi på att åka hem. Freddie hade hittat en 50-lapp så hon kännde sig tvungen att springa in på macken för att köpa nåt snarrigt. Det ekade tomt i min och Eves kista också men jag upptäckte att jag hade portmonän hemma så det blev inget av.

I morse hade jag simskola. Under natten hade det hänt något som inte fick hända. Nåt filter hade satt igen och vattennivån var as-hög så att man fick ha en klase ungar hängande i valkarna och i gäddhänget (för att de inte nuddade botten) under de timmar jag utövade mitt arbete. Annars har jag bara surplat upp mina dammråttor i damsugaren och packat en aning kläder för att jag ska till farsgubas i morgon. 

Jag ha faktiskt pluggat matte idag !! Har ett rejält prof på tisdag och man vill ju inte att domedagen ska infalla då direkt. 

Kommentarer
Postat av: ewe

snygg blogg =D

2008-02-25 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0