Snart är tin inne...

Hej!

Idag har jag vart på skolan och jag och Annika har lastat in våra prylar i morfars car! För imorgon bär det iväg mot vitare breddgrader, hunkar och skoter och ett allmänt soft plejs. WHOVALLEY! (Vemdalen). Jag kan knappt bärga mig. IIIIIHHIHIHIH. Fet pepped man vart när man såg Annikas snowboardskor stå i personalrummet, oknutna och gröna och gulliga, väntandes på att få komma ut i friska luften och snudda dess kärlek; snön.

image113

Annars så har jag lagt up cp-bilder på Sundling på klassmappen och han vart så upprörd! Det är så kul att uppleva när den karln dampar. Man kan inget annat än att skratta när han ryter i med sin pubisfalsett så att det bara ekar genom de ödsliga korridorerna på västermalms skola för häxkonster och trolldom.

Efter skolan följde jag med tjejgänget i klassen på stan för att de skulle ta hål uppe i örat. Ett ögonblick man inte ville missa. Blev själv sugen på att dra in ett hål i snibben, ni vet typ i mitten av örat, det som ligger brevid nyllet. Aja, men det var en pircing och det kostade 500 riksdaler, så det sket sig. Plus att jag hörde faders ord eka genom huvudet  " du får inte, inte, inte, inte, ta nåt mer hål, hål, hål, hål, hål". 

Imöra bär det iväg som sagt. HÖRES //AMANDA

Kommentarer
Postat av: Fanny

Håppas re ble sköj! ;)

2008-02-13 @ 22:46:38
URL: http://effet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0