Det här måste vi göra igen ? eller...

Heeei !

Igår var jag ute på bus så att säga. Eller inte, jag gjorde kanske det heligaste man kan göra. Gå på sån här gammeldans som typ bugg och dyligt, dansband och shit :) När jag, Fanny, Eve och Gurra Med Guran anlände till folkets park i bergsåker fick jag panik-ångest, det var bara en massa hm.. tjejer där, men vad hade jag förväntat mig? Aja, i lokalen droppade det in  mer och mer folk, 95% tjejer och inte så mycket hunkar av de återstående 5 %. Där stod man och hoppades på att tiden skulle rusa iväg så att man fick åka hem, men det gick sekigt. Guran dampade när jag skulle dansa bugg med honom för att jag var så dålig =P Närå, han var ganska tålmodig. 

Medan folket i byggnaden dansade på som bara den var jag och eve ute och ringde runt och planerde nästa steg. Var skulle vi sen ? Det slutade med att vi hamnade på svartvik där det höll på att ta slut. Efter det prommade jag och Fankan i riktning mot Kvissleby och vi höll på att snacka asdjupa grejer och det var ganska kul. Ibland behöver man få snacka av sig om livets alla problem och då är Fanny rätt man för jobbet. 

Nu är det tillbaka till söndagen; packa. Min favorit sysselsättning. Ska dra till farsguubas mañana. Men ha det bra tills imöra då lär det bli bloggning på webdesignen för att den är så dryg ;P  

Kommentarer
Postat av: Fankan

Djuriskt kul de va igår! :D Hänkar du nästa gång? Ja, värsta djuping vi vart på den lilla prommen ;)

2008-01-13 @ 22:35:58
URL: http://effet.blogg.se
Postat av: moster maud

Ge "det" några ggr till så kommer du att tycka som resten av damerna på din mors sida, långt tillbaka i leden, att dansa är livet!!!! Puss

2008-01-13 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0