Jag håller på att få nya hörntänder och det svider.

Jag kan  bara säga så här... Tro det eller ej men kemi och andra dase-luktande ämnen är svinkul när man har jobbat med ett drygt projektarbete hela veckan. Temat var VÄRDEGRUND ! Hur kul låter det? Nä just det..

Men idag hade vi engelska på morgonen och vår flitige lärare Ebba förstörde ett modernt kasettband eftersom det har blivit en sport för henne. Jag tror hon satsar på att hamna i Guinnes rekordbok för nu är hon uppe i 8 band på två månader. Annars har det inte hänt nåt intressant denna dag förutom att jag och *nn*k* snodde **pp**k*k*r men jag kan inte säga nåt mer, det kanse finns tjallare här ute som tänket sätta dit mig och min kompanjon. Men gott var det! 

Igår var det träning och jag och Evelina har funnit meningen med innebandy-livet. Att svinga klubban så snabbt man bara är kapabel till och höra det mysiga ljudet när lufttrycket får ge plats åt en innabandy klubba som susar på väg fram genom atmosfären. De ni, testa det ni, om ni är emo och funderar på att hugga er med morakniven i handleden ! Det ger verkligen livsglädje.


// Amanda  

Kommentarer
Postat av: Anonym

pepparkakor :D haha

2008-01-29 @ 21:14:04
Postat av: emma

det var från mej :D

2008-01-29 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0