Kriminella Petronella

Hej käre blogg. Kanske är du lite besse på att jag inte har skrivit på webdesignen den här veckan men jag har faktiskt ett projektarbete framför mig som tar hyfsat hårt på krafterna.


Jag menar det är ju inte varje dag men hänger med brottslingarna på KRIS eller på kriminalvården. Fast jag lär väl överleva. Jag har fått en bättre syn på brottslingar nu. I feel sorry for them som inte rår för det som de har gjort. Men peddosarna kan gitta.

Appråpå gitta så fick jag fetaste mailet från mummy som är i spain, hon hade det soft och hon hade låtit sig övertas av det ungdomliga språket. Så vitt jag vet så brukar inte mammor skriva att de blir besse på att de blir dissad och måste gitta hem tidigare. Snart kommer hon =D<33

Kanske har kommit redan men jag inte har märkt det eftersom jag är helt inne i den kriminella världen nu.


//Amanda


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, man är faktiskt lite besse eftersom jag har varit en riktigt aktiv bloggskrivare den senaste tiden ;) Va de gäller KRIS är de lugnt. När jag, Klara och Takela var där bjöd dom på tårta, så så kriminell blir du nog inte ;)

2008-01-22 @ 22:47:21
URL: http://effet.blogg.se
Postat av: Anonym

Snarare lite svullo ;)

2008-01-22 @ 22:48:16
URL: http://effet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0