Om jag dör, lägg inte ut bilder på mig som lik, tack !

Idag har jag vart på skolan liksom hela veckan. I går var jag med den beryktade ewelinus och hon gjorde tacogratäng och den va mumsig må jag säga ;D Sedan var det träning och det var typ 30 pers där. Men idag har Annika gjort mig illa berörd. Hon visade en dövidrig sida i cyberspace som hade en massa verkliga bilder på döingar och självmords hoppare som hade hoppa ifrån skyskraper och avhuggna skallar och så... oäk...! Jag tänkte förs baxa nårra bilder och he in dom här men kom på att jag inte vill skrämma bort alla. Men ni som känner för att se på vidrigtsnusk så gå in på www.rotten.com .

Asså jag klagar jättemyckt men jag kan ändå inte sluta kolla =P Vi får se om jag kan sova ikväll. Men nu ska jag till evelina fatt hon ska låna nån himla klädnad av mig. Så alla hebba-medborgare, observera att om eve har en ny svart pryl på sig är det min (!). Ja tänkte bara att hon brukar ju ta åt sig äran för allt jag åstakommer... :S Närå nu ska jag inte vara illjeten, love ya Lajnen <3

Amanda  


Kommentarer
Postat av: Angelica M

HAHAHAHA, även rubriken xD (har kvar yamaha boken btw) ;)

2008-01-11 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0