.o.s.t.k.a.k.a.

Nu sitter jag här och mumsar på en cheescake. Nått så djuriskt gott det är och jag känner att jag är värd det 8-) Jag och farsgubben har just haft en blodig diskussion om ordet "hermafrodit". Jag tillrättavisade den unge, envise mannen och bevisade att mitt alternativ av betydelsen av ordet stämde med hjälp av min trogne webbsida wikipedia. Btw var jag hos tandläkaren idag och hon hade goda nyheter efter att hon grävt runt i min mun och blåst rökluft i mitt nylle: inga hål!

Men det var väl allt för den här updateringen, amanda.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hermafrodit. Som tex. snigel. daggmask. Dvs tvåkönad. Pappa borde kolla sådana saker. Be honom kolla när han duschar.

2008-01-18 @ 23:50:37
Postat av: Mams

Bra att du inte hade några hål. /Soliga hälsningar från Marbella

2008-01-20 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0