Raggningsrepliker

Har baxat en massa raggningsrepliker idag! De är faktiskt ganska gulliga för jag tog inte med de groteska. Det är bara att memorera och ta fram vid rätt tillfälle. Varsågod! Ja, det är som ni tänker, kvinnan har inget liv...
 
Så vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?



Jag har sett dig i mina mardrömmar, du är han som räddar mig från monstret.



Om Gud gjorde något vackrare än dig, så behöll han det nog för sig själv.



Nu kan jag dö lycklig. För jag har sett en del av paradiset.



Om du skulle du vara en meny på McDonald's skulle den heta McLäcker.



Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.



Jag undrar hur våra barn kommer att se ut..



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha, djuriskt fula raggarepliker! ;) McLäcker och plåstret skulle impa på mig.

2008-02-02 @ 01:19:47
URL: http://effet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0