Daze

FY SKÄMS!! Nu har jag vart snor-kass på att updatera. Jag har iaf vart i sthlm och jag köpte två brallor och två linnen. Mer var det inte.

Men nu är det söndag och jag har varit på läger med mitt team, vi har gjort mkt tillsammans vi i njurunda kickers nu på sista tiden. Lagfest och grejer. Känns sorgligt att man ska pysa ifrån dom snart... det är blott tre veckor kvar till min omtalade flytt och mitt stora steg in i vuxen-student-livet. Men spännande är det ju!

Annars kan jag säga att jag är ganka vit. Inte dirr fått nåt bikini-avtryck endast en vanlig bonnbränna. Men jag menar, det duger ju. Frätt sönder nyllet har jag också gjort ett x antal ggr så nu har man fräknar så att det räcker å bli över. Imorgon börjar min sista jobbvecka och jag ska bara sitta och chilla och kirra till fika åt små kurrande kaggar på njurunda vägkyrka.
 
Nu ska jag kila för att mina svettlökar börjar nalkas och myrorna sipprar in i min bralla. Adrenaline kick snart så jag måste ta damp-medicinen. Skoja, inte så illa är det än.

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0