GF

Sorgligt nog är det över... Det var askul och jag längtar som en dåre till nästa år !!!

Mer finns det inte att säga. Nu är det bara att vänta typ 362 dagar tills nästa. I morgon far jag till huvudstaden med kusarna Eve, emma och fanny och det ska bli dö-kul hoppas jag på. En annan har ju tatt ansvaret för den här resan i princip med att kirra allt utom bostaden som eves mor har fixat. En guldstjärna till dig evis-hönan! 

Enda nackdelen är att jag har ont i halsen men eves farmor hade nåt kuckelimuck-medicins-recept och jag har testat det och det verka funka. Guldstjärna till dig Lillian-hönan! Nu ska jag packa jag får inte glöma nycklarna till lägenheten då tror jag några blir besse på min framförhållning, va. 


Höres amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0