övningsköra

Hola, nu är ja på G med körningen iaf. Mitt övningskörande har utvecklas till en fas då jag känner mig som en riktig veteran till bilist. Igår körde jag utan problem men när jag kom till bommen förföljd av ett gäng moppar vände skickligheten och jag fick motorstopp 2 ggr vid samma tillfälle. Jag blev pion-röd i nyllet och pappa fick ta ner mig på jorden igen och då märkte jag att jag hade lagt i trean ist för ettan dock två gånger.

Pinit läge kan man säga att det var. Efter det så höll jag på att riva häcken hos farmor igen men jag klarade mig med nöd och näppe för att jag visste vart bromspedalen satt. Sedan badade gos-eve och jag på dyket.

/amanda

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Var med och rösta på min blogg om sommarens ultimata drink det avgörs i kväll;)

2008-07-30 @ 19:49:44
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn nu så du hittar mig på www.Myrrah.blogg.se Hoppas du var en av mina trogna läsare. ha en bra kväll

2008-07-31 @ 22:34:38
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0