En dag på arbetet

Tjabba labbarna polarn!


Idag på jobbet har det hänt stuffs kan jag lova. Först såg jag en anakonda-tonårings-orm som slingrade sig runt en blomm-stjälke. Jag trimmade som en galning och sedan flög jag typ 20 meter iväg och grinade innanför hjälmen för mig själv. Efter det luskade jag ut att när det sprätte in under visir-gallret, att då hade men trimmat på en snigel och det var den som splashades mot min sköra, fräkniga, bleka, ariska hy. Det var snoskigt kan jag lova.


Jag kom också på när jag stog trimmade (jaha? gör jag inget annat på dagarna? nej...) att helt plötsligt stog jag i en myrstack och det bara yrde myror och sprätte in levade i min hjälm. Och innan det, nu vettni blir det vridrigt på hög nivå i det animaliska riket. Jag stog och trimmade under ett träd, och helt plötsligt kom jag på att jag stog i en sån här hägg med en massa mask-kokonger i silkesnät, som det kryllade likmaskar i. Då började jag också att grina för mig själv och funderade på att hoppa framför ett tåg av äcklad-het.




Ja, som ni ser har det varit en vidrig dag för mig.Plus att mitt skärp på arbetarbrallorna har pajat. *Snyft*. Men jag ska få ett nytt av arbetsgivarN' Peter vars mob.nr börjar på 076. Intresseklubben antecknar.


//Amanda


Kommentarer
Postat av: ewe

haha whata day dude ;)

2008-06-24 @ 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0