Kecke prof

Nu sitter jag på morsgubbens jobb och har nyss haft simskolemöte. Det gick dösnabbt och ja, det var lite nostalgiskt att se de där ung-namnen framför sig. Man tänkte på tiden när de var små spädbarn och nuddade vattenytan för första gången. Ljuvliga minnen, inte. Det var nog så att man fick stå och fjäska som en fikus och dalta och krusa ungen för att den bara bölade som en dåre hela tiden.

Idag så hade vi kemi prov och det gick väl sissodär. Vi hade provet i aulan och vi satt på varannan bänkrad. En annan var omringad av provskrivare när man vart klar och då fick jag klättra över bänkarna. Just i ögonblicket när jag klev över som den viga atlet jag är kände jag hur brallan for ner och hur jag blottade min djupa stjärtskåra inför alla.  Pinit läge, det gick ganska osmidigt till i mina för små tajta jeans. Jaja, det var det, sen for jag hasse, systan och sundlig till birsta city och shoppade lös. Jag handlade inget.

//Amanda

Kommentarer
Postat av: moster m

Så typiskt dig att "shoppa lös" o inte handla nåt, det är bara Amanda Sten som klarar det.Puss puss

2008-06-03 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0