Lyktstolpe

Sitter och fördriver tin lite och framkallar datanacken i samma veva. Väntar på att min fotbollsträning ska äga rum där jag ska få träffa Lubis-Eve och alla di andra gossarna. Har tatt hem en hel drös med filmer som jag tänkte chilla till ikväll i min ensamhet och lite skåpätning.

Min puckel på axeln har blitt jätte gigantisk efter trimmern och jag ser typ ut som notre dame- snubben. Slitsamt jobb man har med det är duger i krig så att säga. Snart är det gatufesten och det ska bli Ql. Men nu måste jag change-a kläderr så pilla kön allesammans så hörs vi. Ja, bra, hej.

Synd att ryssarna loosade igår :'( Jag hejade på den lille tsaren.

Kommentarer
Postat av: ewe

fett cool outfit

2008-06-30 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0