Aiii shot the DJ

Nu sitter jag och tröstäter glass i min ensamhet. MEN JAG ÄR VÄRD DET, löpte ju som sagt igår och jag har pluggat som en dåre.  Jag ringde till och med till Spanien för att jag behövde hjälp med spanskan. Tur att man har kontakter dock. Aha aha :)

Jo, men som jag sa om Bill Falk förut, att han har dödat en tjej...Det är sant! Det var en kompis till min moster som han fick själen att lämna kroppen på. Versonen jag hade hört var lite brutalare en den verkliga, men det är ju så när berättelser vandrar från folkmun till annan mun. -- Vart det där bra? Aja folkmun hit eller dit, men det kanske inte var meningen. Han hade ialla fall tvingat henne springa fast hon var sjuk och då fick hon hjärtfel och kolavippade. Stackran, undra om jag kommer att bli nästa offer? Han tvingade ju mig att gå flera kilometer med nästan bruten tå.

Jaja, han kanske är snäll innerst inne, men jag har inte sett nån tendens till det i alla fall...

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0