BYDALEN

Hejsan! Ja, nu har man varit i fjällen med familjen och eve's family och emma's. Det var kul förutom att jag misstänkte att det fanns möss i vår boning. Eller jag är ganska säker för att jag hörde hur en som hette råttatouille krafsade innanför väggen och det var inte nådigt kan jag lova! Tur att jag inte såg någon, då hade jag skitit i brallan!

Annars åkte vi upp i måndags och åt en massa snarra på vägen.

Tisdag åkte vi i backen och Sawert var också där och joinade mig på en skogsväg vid det förklarande namnet Dalen. Porlande bäckar och uppkikande stenar omringade oss, och en barnfamilj som hade hamnat aningens snett. Gubben i familjen tjöt som en liten tös när han vurpade hela tiden. Bastu på kvällskvisten med Emma, Eve och Freddie för att värma våra nerkylda porer.

Onsdag; Trevande upp på ett fjäll med massäck i högsta hugg. Efter ett långt pulsande fick vi omfamna denna varma oboy och våra mackor. Ljuvligt läge. Bastu och Tacos på kvällen.

Torsdag; De vuxna drog iväg på skotrar och lämnade mig, emma, eve, olle och sabina i den blåsiga backen. En annan satt och chillade ett tag och sedan kom vi på att man kunde tjuvåka i liften utan att pröjsa =D Bastu på kvällen. 

Veckan i korta drag kan man säga att det blev en himla masa bastu och snaxande. Inte så bra om man vill hålla de önskade magrutorna i schack. 
301033-138

Ha't Amanda!
 

Kommentarer
Postat av: moster m

Det där lät som härliga dagar!!!! Puss

2008-03-07 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0