Hahaha

Tja. Igår hade vi typ överrasknings ferre för Tessan, hon sket knäck ungen när hon klev in genom döra och alla vrålade "grattis". Det var allmänt trevligt tills nån dåre paja väggen... också fick jag höra en raggnings replik jag inte hade hört förr; Vad är det för likhet mellan dig och en stekpanna? - Båda sätter sprätt på korven! Haha så djurikt ful :) Det var en gammal klasskompis till mig som hävde ur sig de kloka(?) orden.

Ja, Sedan sov Hasse hos mig och hon fick offra sig på att ha simskola för att ingen annan kunde ställa upp. Alla skulle ju ut och "festa" och Carro var sick. Men min lärling Annika skötte sig väl. Hon dränkte i alla fall ingen som tur var.

På återseende
Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0