Hedbergska skolan oasen

Hej =)

Idag har vi varit lediga. Men en annan var flitig endå och var med Eve till skolan, hon började efter lurre endåså. När deras lekka började så vågade jag inte vara med henne längre så jag hänkade med Emma och Tessan till NATURUM och var aktiv på deras matte och neturvetenskaps genomgångar istället. Jag satt där och tänkte för mig själv och lirade lite spel på mobben mens (haha, medans) spidarna jobbade som aldrig förr(?!). 

När de var klara var det några spid-nördar som attakerade mig och emma med snowballs, tur att en annan hade huvan på sig p.g.a plattat hårfäste. Annars hade det blitt afro-hår om snön hade berört min rådisfärjade hjässlob. Närå, med det hade blivit fjongar och det är irriterande när man vistas bland folk.

Nu ska jag på träning och jag ser inte fram emot det. Vi ska nämligen löpa 8 km och jag är nervis, för att jag kommer inte att orka och då kommer jag att bli slaktad av coach Jimbo.

//Amanda

301033-146   
En liten bild från disikeringen av hönan. Lillianna mailade de efterlängtade bilderna till mig idag. Det är jag och Hasselhoff som trevar runt i hönan Vendelas tarmsystem och undersöker vad anledningen till hennes tröstätande kunde bero på. Tyvärr kunde vi inte finna något svar. R.I.P Gumman <333333333

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken psykbild, haha! Stackars höna som tröstäter! Kan de bero på någon hunkig tupp månne? ;)

2008-03-10 @ 22:05:09
URL: http://effet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0