@ tessi

I går kväll var jag hos Therese Stadin för att det lilla livet hade fyllt år. Det var en allmänt 3-vlig kväll med melodifestivalen, snaxande och kort-lir. Men en annan mobbad matte/data elev fick inte vara med för att kortleken var för liten. Så hon fick sitta vid datorn i sin ensamhet. Närå. Men jo.  
image136
 
Min personliga favvo i melodifestivalen var den där gay-snubben som sjung nåt "pame, pame"! Asbra låt ju! Sedan fick Eve låna fias löshår och hon vart helt lyrisk ungen. Nu har jag gått med på att hänka henne när hon ska köpa sitt på afro-hörnan. Djuriskt. Hon höll på att leka kändis nörden... närå.image137

När vi kom in på småtimmarna och börja bli trötta förvandlades vi till småtjejer som fnittrade som några dårar när vi busringde till olika folk. Haha jag höll på att garva ihjäl mig när Fia gjorde som cp-röst! Jag vill också kunna göra likadant. Haha ja, sedan sleepade jag hos morsgubben för att det var ju min älskade simskola dagen därpå.

Nu är det gjort i alla fall för den här veckan. Ska packa till fjällen nu ja! Gräftåvallen / Bydalen nästa! I möra bär det iväg och jag längtar som en jude längtar efter tora-rullarna. (Det var en dålig liknelse.) Men vi höres då //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0