1 maj.

Hej, det var kul igår! Grillningen som sköttes en riktig kock vart förstås jätte lyckat! Jag menar, Jessans grill trix var ju pricken över i:et! Idag har jag haft seriepremiär och vi vann med 1-0. Pappa sa att det var den tråkigaste match han nånsin hade sett och den var den väl. Barra ett mål. HUVUDSAKEN var att vi vann. Fett nöjd, tar med mig det här in på kvällskvisten när jag kanske ska vara med tessan, steff och emma. 

Jag åt på donken till midda förresten, skulle testa bönsallad och vara nyttig med jag höll på att spy galla när jag hade tagit första tuggan. Så det vart bara hamburger för min del och norpa strips av gubas, //Amanda
image156
Skådat nåt så perfekt nån gång? Gourmet käk av mästergrillaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0