IVIK

Hej nu är jag på skolan och väntar på att spanskan ska börja. Jag sitter i IVIK-korridoren och jag kan inte förneka att det är en annan atmosfär här inne än i övriga skolan. Tung luft. Till vänster om mig sitter två i min klass och lirar CS med touchpad och utan ljud. De klagar på de omständigheterna. Tydligen springer man snabbare om man har en kniv. Jaja...

Jag hör cirka 50 olika språk i mina sköra öron och ser en massa människor som just anlänt till sverige. Det är en upplevelse. Kan inte bara fröken komma snart?! Så lekkan kan börja och man får sluta nån gång å åka hem till sköna njurunda å ha träning.

Nu ska jag sluta tråka och börja dagdrömma mig bort till sommarlovet. Förresten har jag fått sommarjobb på Akzo Nobel. Min framtid är säkrad. 

Vi hörs // Amanda

Kommentarer
Postat av: moster m

GRATTIS till sommarjobbet!!!!!!!!!!! Puss

2008-05-12 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0