Jaapppis

Andra gången jag sitter och nördar på ny-dotan, eller inte andra,  men första gången jag bloggar ifrån den. Men what eWah. Idag fyller min bäbis år. Evelina tar sig ett första steg in i det sjutton åriga livet. Jag var den lyckliga mannen som fick gratta först. Tyvärr var omständigheterna mindre attraktiva. Vi var barnvakt hos Glenny och de två vilddjuren Simon och Alva hade förpestat vår tillvaro. Nä nu var jag taskig, jag skoja. De var som små änglar, särskilt när de höll på att säga att katten var psyk. De hade även rätt, katten glodde mig rakt in i ögonen och höll på att hypnotisera mig. Tur bara att Alva, som var mest man i huset vågade ta tag i kattaset och hyva ut henne. Semlan, om du läser det här så ska du veta att du skrämde mig rejält...

Nu är jag hemma hos morsguben och idag har skolan börjat igen. Trist efter ett sånt här mini lov så att säga. //Amanda


Kommentarer
Postat av: moster maud

Grattis Evelina (om du läser detta) Kram/maud o janne å du Mandis man säger inte kattaset om så söta varelser puss

2008-05-06 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0