NIK Snakebites

Hej! Idag har det varit den mest händelserika träningen nånsin kan jag lova. Vi stod i ring och Jimpan pladdrade på om nästa övning också fick jag syn på eländet. En stor kobra som slingrade sig över planen. Ja ba: OOOORM! Med mitt gälla pubis-skrik. Alla ba kastade sig bakom min rygg och det var inte förrn då jag fattade att det var en orm.

Jag ylade ännu mer och kastade mig bakom folkmassan. Jimpan ba: Uuuhh, strunt i den! Också tog hjälten en kvast och föste iväg den. Djurisk orm-tämjare karln är... För mig var detta en upplevelse, jag hade bara sett en orm på skansen förr och då var jag typ 5 bast.
image158
Jimpan som Orm-naken-modell. Det var på den tiden han var ung och behövde pengar som denna togs. Men det stryker vi ett litet streck över.

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herreguud! Har största fobin för ormar, blev skrämd av bilden!

2008-09-01 @ 22:46:26
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0