Snorsnase

Nu sitter jag på engelskan och kikar på redovisningar. Jag hade reovisning igår jag bara stammade och lät som en indier när jag snackade. Pinit värre. I heljen har jag bara tatt det lugge och pluggat och så, match hade jag också. Vi vann mot stöde aha, aha. Hade lagt skorna på hyllan om vi hade loosat.

Jag fick min födeledags prelle i lördags av mamma! En mp3 och hörlurar. Typ 3 veckor i förväg men jag klagar inte eftersom jag är en nyfiken individ av mig. Ska jag vara ärlig så har jag öppnat en del juklappar och tejpat igen dem i min barndom, som straff för det får jag inga presenter längre. Nerrå, men jag har skärpt mig.

Träffade Tessan på bussen i morse och hon hade spelat match igår. Då hade det varit ett störigt gäng grabbar där och vrålat en massa saker. Då hade hon fått damp och gått dit och gjort tissnyp på en snubbe. Haha, asså den kvinnan är väl skön.

////////AMANDA

Kommentarer
Postat av: emma

asså du skulle bara ha sett hur kul det såg ut :D:D en annan höll på att dö av garverier

2008-05-27 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0