Tjenis

NU är klockan 14.14 och jag sitter och chillar på svenskan men jag borde ta mig i kragen nu tror jag. Men hur kul är det att jobba med antiken?! Nä, inte så va.. Igår var jag på stan med Eve och då gick vi på en gata och plötsligt var det nån som skrek i mitt öra "HEEEY" - eller nåt sånt. Jag och Eve sket knäck och blev helt skakis. Det visade sig vara en cyckel-snubbe som inte hade nåt bättre för sig än att skrämma skiten ur oss. Jag köpte iaf en gammal tröja, tuggummi och en Snack Wrap på Donken.

Varsågod för upplysningarna //Amanda

Nu är klockan 14.18

Kommentarer
Postat av: moster m

Tack för upplysningarna, det är ju enda forumet man kan se att du lever för din tfn fungerar väl inte?????? puss

2008-05-14 @ 18:50:26
Postat av: ewe

snack wrap, du vill ha me,er snack wrap (8) lalal

2008-05-15 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0