Höööna

Hej. Ikväll ska jag, Siri, Malin och Lisa redigera vår svenska film. Jag frågade förresten vår lärare om hon var pryd, ledende fråga men hon svarade iaf nej och skratta. Jag har blivit favoritelev nu tror jag, ialla fall så länge hon inte sett vår film som innehåller barbie-dockor, en vattenpipa och en fejksnorre som kissar i paris så att alla drunknar. Fast det är ett jättekänt litteratur verk av en fransman under renässansen så klaga inte, va!

Nu är det programmering och jag lyssnar med ett halvt öra för jag greppar inte när han bara pratar om en massa tecken hela tiden.

Kul att den andra klassen F2C(p) har fått slutat nu och de är på väg hem när vi F2B(äst) måste ha tre lekker till. Nu måste jag konca mig. Pusshej


Fundera på syftet med en här bilden ni.. kolla noga.

Kommentarer
Postat av: moster maud

Syfte o syfte, tror man ska bli fis/bajsnödig för det är väl bruna bönor!!?? Puss

2008-11-19 @ 17:01:21
Postat av: Papa

Nu måste du skärpa dig vad gäller ditt språk!

2008-11-19 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0