Kändizfiesta

Hallååe:)

Igår var det kändisfest och det var så himla kul!! Jag och Sawert var Ronny och Ragge och vi sopade banan med alla andra, närå, men det fanns andra bra också det kommer lite bilder vettja:D
Sawert och Marcus. Sawert var Ragge med en lite halv knaski pose och Marcus var fyndigt nog George Bush. Askul tyckte han att han var då:)

Turtles

Bröderna fluff


Marcus, jag och Magnus uggla på scen (Y)

Nä det tog rasten slut, back to svenska jobbet som tar kål på en. Min svenska lärare vill att jag ska dö tror jag.Hon tycker inte om oss elever, eller så är hon en djurisk sadist. Aja jag orkar inte analysera ännu ett beteende. Höres hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0