Kursivt liv man har

Nu sitter jag hemma hos Marcus och jag har just finslipat färdigt Svenska hemtentamen. GAAAh vad skönt..!!! Marcus har hjälp mig med lite små pet-grejer som jag ser mellan fingrarna på. Bara för att han är svenska pedant. Aja, nu är det bara svenska redovisning på torsdag och det vore ju bra om man hade något att säga på den. Min grupp hade varit lite lame på den fronten.  Vi har bara gjort en grotesk film som jag tror att Zara, svenska läraren kommer att spy galla över men men, Gillar hon det inte då kan hon gå och pilla kön tycker jag.

Annars är det Energiförsörjningsprov på onsdag och jag är icke peppad, ni förstår om ni hör namnet på kursen bara. Sedan till helgen är det mässa i Stockholm som vi efterblivna elever på forsmark ska gå runt och kolla om det är nån högskola eller universitet som faller oss i smaken.

Får panik bara av att tänka på vad det är som står och knackar på min dörr efter studenten. INGET!!!!!!! INGA PLANER, INGET MÅL MED LIVET OCH DÖD OCH ÅTERIGEN DÖD...

Buähääähäää.... Nä nu sjutton är det slut på emo-fasonerna och dax att krypa till kojs.

Den här bilden gjorde jag idag när jag fick hjärnsläpp när jag skulle skriva om fablerna.

Kommentarer
Postat av: Tossan

Välkommen till världen. Plugga ihjäl sig för att man ska kunna bli vad som helst utav att man det vad man vill bli, Sen kommer man ut i livet och upptäcker att man har slängt bort över hälften av livet på onödigt slit. Fast vi delar åtminstone samma båt du och jag och typ resten av forsmarks elever. :)

2008-11-17 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0