dumjycke

Hallåw. Denna helg hare varit kalas för Malin, det var fredagen. Sedan pluggade jag lite på lördagen och glodde på lite nostalgisk Kenny Starfighter med en nyuppfunnen vän. Vi satt i soffan hela dan och degade, det var faktiskt ganska najs. Igår söndag kom Fredrika-hjärnan hit och då blev det slut på friden. Vi körde på med te-kväll till klockan 1 typ och jag är helt bombad idag.

Jag vill ut och löpa efter skolan kaggen växer you know annars. Men jag är barnvakt plus att det snöar typ här. Ryska vintern har intagit svea rike och jag är opepp på allt förutom döden.  Skoja ja  är'nte emo dirr. Hörs puss hej.

Kommentarer
Postat av: mams

Nu tar du hand om syrran, l y!

2008-10-21 @ 11:18:09
Postat av: Steff

ÖH! när kommer du hem då? =)

2008-10-26 @ 17:33:54
URL: http://astby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0