Jag får agera sängvätare idag

Hejsan, nu  är jag hemma och kryar på mig, jag tror jag har lätt feber skulle jag tippa på. Men jag missar inget spec alls idag så jag kan varva ner. VI skulle bara snacka om rasism på nån annan skolan för det var tema skit. Så jag sitter hemma och väntar på att det ska komma nån snubbe och kika på vår silverfisk-odling och de kanske ska göra nåt åt det om de hittar nästet. Asså det är bara jag som har sett dom så det kanske var en hallucination också... men jag har dödat alla som kommit i min väg iaf och det är ju bra. De är så djuriskt  snuskiga... Nu ska jag kika på film och om jag är pepp efter den blir det fysik. Sedan är det Kemi lektion klocken sju ikväll, hör och häpna.

Vi Cs Amanda

Kommentarer
Postat av: Gabbi

hahahahaaahahahahahahahahahhahahahahahahahahah

hHAHAHAHAAHHHAHHahAHHHahhhhhhahahah



skrattar så jefla mkt när jag läserd din blogg

Keep up the good work!!!



Kram Bella

2008-10-08 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0