Snyft

Hola hola coca cola!

I helgen har det varit öppet hus på skolan och enda anledningen till att föräldralöse amanda gick var för att det serverades gratis lunch. Glennys mamma och lillasyrra var här så jag fick hänka med dom till ikea och införskaffa glas och ett skohorn. Sedan åkte vi och badade på ett "äventyrsbad". Det var äventyrligt må jag säga...

Det var nämligen en massa turks som pubade av sig mot golvet så jag såg svarta fjun vart än jag gick så jag fick trippa som en liten apa för att inte bli träffad. Sedan vare mest chill hela helgen och jag har varit ute och motionerat med Katten. Annars hade jag datalogi prov idag på skolan och jag tror att det gick galant men jag vågar inte yttra mig ännu.

Nu ska jag pluggeliplugga lite skulle jag tippa på. So long suckers


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka djuriska hunkar ;)

2008-12-02 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0