10 sept

Grattis min mamma! <3

Idag har jag varit på exkursion och det var as-kul fast man vandrade i skogen 6 km med gummidoserna. Tacka vette min biologilärare olle som inte är utav denna jord. Först stannade han hela gruppen för att han skulle sätta på sig ett plåster och visa nån svamp. Sedan skulle han visa att vitmossan hade bra uppsugningsförmåga genom att he den över huvet och vrida så att det rann typ en liter slusk-träsk vatten över hela nyllet på karln!



Sedan drog han fram macheten och kuttade i typ massa saker. Asså, det går inte förklara... Nu ska jag klinka lite mer på gitarren tror jag.

Hat AMANDA

Kommentarer
Postat av: moster maud

Han, läraren Olle, ser precis ut som Jannes pappa, Frasse. Nästan kusligt.( Frasse dog för 10 år sedan) Puss

2008-09-10 @ 20:51:04
Postat av: Mams

Tack igen för presenten gumman!

2008-09-12 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0