Charlottas boning

Chena

Nu sitter jag här i en byggnad som är döpt efter nån himla gubbes unge för typ tusen år sedan. Charlotta. En trevlig boning där forsmarkselever brukar "hänga" när de har hål eller data. Undervåningen består av ett uppehållsrum med massa tjottas runt om och övervåningen är geekarnas paradis, datasalen, emma ta inte illa upp!

Nu ska jag ha energiförsörjning snart och jag är inte peppad på den tråkiga lektionen, aaah det luktar asmycket brännt!!! jag tror jag måste springa... serri, tänk om det brinner..? shit jag vill inte dö idag.
Nä,  jag tror att det är lugnt men jag orkar inte skriva mer nu.

Så vi cs Amanda

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klara du dig me nöd o näppe, hah? ;P

2008-09-19 @ 12:15:54
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0