Det som rör sig i huvet just nu

Nu har jag syndat i blogglivet, jag har inte skrivit på några dagar men jag har haft det fult upp med att lira gura och sjönga James Blunt låtar och vrålat och grejat. Men kul är det också har jag haft massa tekvällar tror jag. Kemiprov har jag hunnit med också, väntar nu spännt på resultaten.

Asså, jag har ett problem... lumpen.. jag vill göra det men samtidigt så känns det som om det aldrig kommer bli krig i sverige och då har jag slösat ett år. Fast å andra sidan är det ju en massa biffiga hunkar där och man får träning och det kan vara en kul grej att ha med sig i bagaget. Vi gör så här, jag ansöker om mönstringsgrej sen om jag inte har nåt annat för mig gör jag ett. Om kaggen inte har odlats så att jag inte har kapaciteten vill säga.

ÖÖÖj, det var match igår förresten vi vann mot serieledarna Uppsala med 3-0 och jag gjorde faktiskt mål ska ja säga er.. :) Annars har morfar tillbringat sin helg i sköra Gimo, dock jag har bara stött på han 2 ggr som hastigast men han skulle bjuppa på pizza idag. Gottigottinamnnamn.

Nu ska jag göra någe vettit. Amanda

Kommentarer
Postat av: moster maud

Du är bra lik din mor du, lumpen?? Hoppas pizzan var god. Puss

2008-09-21 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0