Fut

Shitt pomfritt. Denna vecka har minst sagt rullat på. Det kändes som om det var måndag idag och ja, det var ju inte kul. Men imöra ska jag sova ut som ett litet foster och ikväll ska jag tvätta och kolla på en serie som jag tatt hem och pimpla te. Jag känner mig så nyttig nu för jag och Jonte har slage vad om vem som kan få magrutor tills nästa gång vi träffs å jag tänker BANNE MIG INTE FÖRLORA!!! Jag kan meddela att jag har tränar hyfsat mycket denna vecka och det är ju en fördel så att säga.

Idag sa min sköning till biologilärare att jag mobbade han för en massa saker och för att jag sa att han borde veta att mygglarver var röda. HAHAHAHAHAAH så djuriskt internt det där är men jag kan inte hålla mig...

Nu ska jag nog ta och fundera ut vad jag ska äta för nyttig middag. HÖÖRRAS


Kommentarer
Postat av: moster maud

Ja sov ut imorrn du o sen tar du det försiktigt om du ska in till Uppsala imorgon. Puss o godnatt

2008-09-12 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0