Fikus

Helloj

Helgens bravader har bestått av softning och kaffepimplandes på stan i solnedgången med ett gäng härliga girls. Övningskörning utan fader i bil och plockning av maskruttna äpplen som slav hos farmodern. Vad mer kan man begära en helg. Ska ju hem nu till helgen också och då blir det rackartyg som blir skrivna i svarta boken får man väl ta oh hoppas på, om härskapet håller vad som planerats.

Nu ska jag webba vidare blandat med sova på denna trååkiga lekka. Jag somnade förresten förut på svenskan men det bra:a var att jag drömde om det fröken sa så att jag missade inget. Nog flummat. Vi hörres amanda


Kommentarer
Postat av: moster maud

Vadå, svarta boken!!?? Låter spännande. Puss

2008-09-30 @ 12:59:21
Postat av: Styvmor

Skärp till dig nu och blogga lite vet ja!

Boooring. Här kollar man varje dag men inte...

2008-09-30 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0