From

Tjena gott (och ont) folk!


Jag får damp på dagens teknologi och jag får damp på G-O... nu sitter vi här och leker internetcafé vid köksbordet och jag hade skrivit ett snorlångt inlägg också sabbar han hela skiten, dödar hela anslutninge och allt försvinner. Nu har en annan fått fixa till det helt själv för han gick på ica.

Men palla klaga, ialle fall ska jag hem till Gimo idag kl 17.15 är den avtalade tiden. Gårdagens bravader bestod i allafall utav övningskörning och jag måste säga att det börjar arta sig. Jag kör som en gud och i vissa fall bättre än utbildade yrkes chafförer. Jag cruisade runt i rondellerna i birsta och fickparkerade som proffs o.s.v. Nog med skryt. Var sedan upp till farmodern och träffade på lite släktinngar ock tröck in en ch annan munk. Sedan kom fanny och emma och pajade friden.

Var hem till mor en sväng sedan for jag hemm till pap och kelade med vår nya jycke. Han föll mig faktiskt i smaken och jag började fatta tycke för den. Den var så fet å goo. Efter att jag hade gjort lite plikter där drog jag mig bort över till steff och där var petra och sedan kom det lite fler ungar som Eve, tessan och emma. Sen drog vi till en gammal bekant snubbe i nolby.


/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0