Latest news

Hej alla små ihopskrumpna negerdasar!

Nu har jag fixat bloggen för att jag fick klagomål men jag blir glad att ni är aktiva och påpekar saker ni tycker är fel så jag kan förbättra mig som person. Nyss har jag varit uppe hos en snubbe som heter Rebecca och hon är kort men gullhöna för de. Hon hjälpte mig att fatta en grej som jag trodde jag var eftis på i energiförsörjning. (Mitt favvo ämne pricis, just). Annars rullar allt i skolan och jag är aktiv som en hyperaktiv på lekkerna men efter så glider jag in i min vardagliga trans.

Nu är jag faktiskt inne på internet i min lägenhet och det är premiärbloggning härifrån. Ska bli ordning med bloggariet nu minsann. Jag har btw byggt ett eget rum! --- Vänta, jag ska knäppa kort på det med min paja kamera ---


Dock är bilderna skela för att jag var tvungen att titta i kikhålet för att displayen är paj, men jag ska kirra det i heljen förhoppningsvis. Nu sk ajg duscha för jag glömde det efter gympan för ca 5 timmar sen ioch sen ska jag kolla på tv och käka fett med mina orsa-homies.

på åter.s amanda

Kommentarer
Postat av: Mams

Det där blev ju bra, hann inte ringa i går kväll. Hoppas du förlåter mig. Puss!

2008-09-04 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0