Räkna IQ min vän

Hej gött folk. Imorgon har jag ett fettigt svenska prov och jag har hört enligt ryktesvägen att vår lärare Zaras prov inte är nådiga. Jag ska plugga som ett elfenben när jag kommer hem. Jag ska till Sundsvall i helgen och ena dagen är bokad av ewelinus "the boy who was called it". Vi ska hitta på nåt rackartyg och om det inte blir nåt tänker jag bestraffa henne med  ett verktyg som så fint kallas såg.

Igår var det guran som dominerade största delen av kvällen och jag å en snubbe som heter oskar satt och gnydde/vråla med våra otroligt vackra stämmor. Fönsterrutor och  grannarnas trumhinnor sprack. Jag tror vi ska göra en skiva. Den ska heta "tappa livsglädjen och häng dig vol 1". Nej jag skoja, så illa sjöng vi inte. Men nu ska jag fortsätta låssas göra nyttiga datauppgifter på datorn. Om teacher FJA ser mig nu så får jag stryk och där med basta.

Amanda

P.s Jag har brytit tån tror jag. Först spelade jag fotboll och daskade in den livlöse dolmen i en annans benskydd, sedan så råkade jag kicka allt jag var värd i Rebeckas dörrmatta, hon hade gjort en fälla för hon visste att jag hade ont. Och grädde på moset så halkade jag när jag klev ut ut duchen och p.g.a hastigheten i fallet så rubbades de inre lederna i tån och jag fick ännu ondare. Inte nog med det så bevittnade Rebecka, den onda, händelsen och fick sig ett gott skratt som hon livnärde sig på resten av kvällen. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0