fantasin flödar

Tjenis Penis!

Igår var det tvättstugan som gällde. När jag och Lenny hade satt på tvätt så gick vi och letade folk, det visade sig att efter vi hade gått runt i halva Gimo befann alla sig i vårt hus snett över. Vi var där och det var så trevligt att vi glömde bort tvätten. Klocken ett när det var läggdags kom jag på ett. Fick man löpa ut till tvättstugorna där vår tvätt låg helt helt dyngsur i de moderna maskinerna från 1800-talet. Slutet gott allting gott som man brukar säga och ingen skada skedd.

Jag åt falafel igår och tro det eller ej så unnade jag mig lite lösvirre karra. Men det dansade jag bort senare på kvällskröken tror jag. Nu ska jag forstätta städa och vi får se om det bär av till uppsala ikväll eller om man stannar i de folkrika Gimo och är social med de andra stolpskotten som inte åkt hem över denna helg.

Hejdå. Erbjuder er lite ögongodis under tiden till nästa inlägg. /Amanda

Kommentarer
Postat av: moster maud

Är det så där magrutor ser ut?????

Puss

2008-09-14 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0