Gillar den nuvarande räkmackan jag glider på

Hejsan, jag är verkligen döpeppad på att mönstra! Det ska bli kul! Jag inbillar mig att få reda på vad jag går för och typ hur jag är i huvet och blabla... Tyvärr hade jag slarvat bort mina papper där koden till gratis tågbiljett var på. Dock så har jag ringt och smörat och jag ska få nya koder och grejer så det verkar rulla ändå.

Idag har inte Bettan varit på jobbet någonting alls nästan. Jag saknar henne! Men jag har tre bettan-fyllda dagar framför mig nu sedan är det semester(=skolan börjar). Jag längtar som en gris både till skolan och Ayia. Nu är det bara 13 dagar kvar till AYIA! Helt sjukt ju! Ett gigantiskt plus är att jag hinner vara med på helvetesnatten på nollningen! Haha jag ska vara fett elak mot de små liven. De ska ångra att de någonsin blev födda...

Igår spelade jag match i Timrå och vi vann med 4-2. Det var en blodig match för Emily höll på att kurka ihop av ilska och Jeanette fick blåöga m.m. Själv gjorde jag hattrick, jag =) Tur tror jag för ett mål var en döläcker klack in i nätet och jag är inte så känd för att göra stiliga mål direkt.

Men jag är glad med livet just nu iaf för allt går på räls känns det som och det är ju positivt! Nu ska jag inte glänsa med min lycka, avundsjuka kanske uppstår eller förhoppningsvis så smittar det av sig. (Det här sista stycket kan ni ju ta med en nypa salt för det var hyfsat för djupt. Till och med jag blir rädd för mig själv och min djuphet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0