Öppen för rubrikförslag

Har nyss varit och fikat, det var lika gott som jag hade förväntat mig...

Igår hade jag match mot matfors. Tyvärr loosade vi med 3-2 men det tycker jag är ok för att de liksom leder hela serien tror jag, och vi ligger sist. Jag fick gult kort för INGENTING, jag är seriös. Jag rörde knappt bruden och hon vrålade som en stucken gris och så skrek hon "den hät tjejen har spräckt ögonbrynet på mig en gång redan". Då kom domaren som såg ut som Ron Weasly fast med stubb och gav mig kort. Patetiskt! Hata'n.

Efter jobbet ska jag vaxa benen på hårizont. Ska bli skönt för jag har odlat lurv nu ett tag. När jag kommer hem från det så ska jag packa lite till Gimo och på kvällen ska jag käka tacos med brudarna grus! Cya

What´s up next

Kommentarer
Postat av: Anonym

En vecka kvar till Cypern!!! Härligt,skulle lätt kunna hänga på/

Pussar!!!!!!!!

2009-08-09 @ 21:31:55
Postat av: moster maud

Det var jag som ville åka med :)

2009-08-09 @ 21:35:53
Postat av: ron weasly

det blir rött kort nästa gång -.-

2009-08-11 @ 13:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0