Öronproppar

Hej!

Idag har jag bara tagit det lugnt och chillat. Graffe fick för sig att vi skulle åka till Åland med Peters bil, men det sket sig för att Peter hann inte komma tillbaka från skolan och låna ut bilen. Lite skönt ändå tycker jag för jag orkade nog inte fara. Nu sitter jag och väntar på att mina roomies ska komma med mat från skolan. Jag är hungrig och de skulle ta en låda åt mig. Ikväll vet jag inte vad som händer. Man får helt enkelt vara öppen för förslag. 

Jag har nyss varit på apoteket med Siri för jag har köpt öronproppar. Det kan behövas dessa tider när barnen som bor runt oss är unga och far och springer runt. - Nu ska jag inte klaga, håller nog på likadant själv men ändå. 

Hörs Amanda

Kommentarer
Postat av: moster maud

ta med ett par öronproppar på semestern också PUSS

2009-08-14 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0