Skampåle blottare

Hejsan...

Ja, nu har jag ju varit i Ayia Napa. Ett ställe på jorden som har det väldigt varmt, soligt och god mat och mycket partyställen. Det var en helt underbart bra resa! Den sammanfattningen får räcka.
.
Nu är jag tillbaka i vardagen vilket inte känns så jättekul, men det duger. Skolan ska prioriteras högt i år hoppas jag.  Jag vill verkligen det men jag behöver bara energin till att plugga. Den kommer kanske snart.
.
Till veckan ska jag mönstra i sthlm. Är borta ons, tor och fre. Sedan ska jag spendera lite tid min min älskling och shoppa lite. Det ser jag fram emot, den enda ångesten är att jag kommer att missa lite skola. Tur att snubben min är pluggis så man kanske får lite inspiration av honom till att ta tag i läxorna.
.
Det var lite tråkig info.
.
Nu kommer det nåt spännande: Igår vart jag och sandy jagad av Gimo-bor som ville våldta oss (tror vi). Vi skulle gå från ettan till åttan och då stod det ett gäng grappar och bröt ner en herr-gårman skylt.
Sandy: Asså, vi hatar forsmarkare!! (det sa hon för att rädda vårt skinn)
Jag viskar till henne: Kolla, jag har forsmarksbrallorna på mig.
Högt säger jag: Jag har snott dom asså.
De: A, visst. Vi hatar forsmarkare, de tror att de äger hela stället.
Vi: Ja, eller hur, de suger...
.
De stirrar på oss och börjar knyta sina nävar och då löper vi. Sedan springer en utav dom som hade blottar-hämningar i blodet efter oss och ropar att han ska visa oss sin skampåle. Uscha!! Då löper vi ännu snabbare in till åttan i trygghet.
.
Hjärtat hoppade som en liten hares men vi överlevde.
Återseende Amanda

Kommentarer
Postat av: freddie

hhhaha, ojdå! du måste ringa och berätta! puss

2009-09-08 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0